پانتهآ پناهیها در «خونبَس» با بازی صابر ابر

پانتهآ پناهیها پس از گذشت ۷ سال از غیبت خود در عرصه تئاتر، به زودی با نمایش تازهای به نام «خونبَس» به کارگردانی صابر ابر، در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد.
بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی روابط عمومی پروژه، «خونبَس» سومین قسمت از تریلوژی «به صرف بورش و خون» به شمار میرود که پس از دو تکگویی به کارگردانی صابر ابر و الهام کردا، این بار با جمعی از بازیگران جدید از گروه «سکوتِ گوشت» به روی صحنه میرود.
صابر ابر پیش از این، دو نمایش «امشب به صرف بورش و خون» و «امشب به صرف بورش بدون خون به میزبانی نازنین» را در پردیس تئاتر و موسیقی دکر (باغ کتاب) به اجرا گذاشت که در نمایش اول، فاطمه نقوی و در نمایش دوم، الهام کردا به عنوان همکار با صابر ابر حضور داشتند.
صابر ابر به عنوان کارگردان و طراح، با همکاری بهزاد آقاجمالی به عنوان نویسنده و موسسه فرهنگی-هنری این/جا میان شهر و گالری بازدید به عنوان تهیهکننده، همچنین امیرسپهر تقیلو به عنوان مجری طرح، به زودی این اثر را به نمایش خواهد گذاشت.



