ما نادیده گرفته شده‌ایم و اگر تلاش نکنیم، نابود خواهیم شد

بازیگر با سابقه سینما از دوران خانه‌نشینی خویش و همکارانش صحبت کرد و با ابراز نارضایتی گفت: ما بازیگران در صورتی که فعالیت نکنیم، احساس مرگ می‌کنیم.

بر اساس گزارش آفتاب نیوز،

محمد شیری، بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون، در پاسخ به این پرسش که آیا این روزها مشغول به کاری هستید، اظهار داشت: متاسفانه خیر، ما به طور کلی فراموش شده‌ایم. با اینکه شغل ما تحت شرایط بازنشستگی نمی‌باشد، اما عملاً خودمان را بازنشسته کرده‌اند. با این حال، من بارها اعلام کرده‌ام که تمایل دارم تا پایان عمرم مشغول به کار باشم. تا زمانی که بتوانم دیالوگ بگویم و روی پا هستم، حاضرم فعالیت داشته باشم.

در پاسخ به سوالی دیگر درباره یکی از بازیگران پیشکسوت که معتقد بود تهیه‌کنندگان به دلیل اینکه نمی‌خواهند هزینه‌های بیشتری صرف کنند، به سراغ بازیگران تازه‌کار می‌روند، شیری توضیح داد: ما حسد نمی‌ورزیم. با این وجود، افرادی هستند که قابلیت کار کردن دارند، اما به دلیل شرایط، خانه‌نشین شده‌اند. ما بازیگران بسیار حساس هستیم. در صورت عدم فعالیت، احساس مرگ می‌کنیم. اگر یک نقاش قلم و بوم خود را از او بگیرید، او نیز احساس مرگ می‌کند. بازیگر هم همینطور است. خواهش می‌کنم نسبت به این مساله فکر دوباره‌ای کنید تا همه بتوانند به فعالیت مشغول شوند. این همه فیلم و سریال در حال تولید است، چرا باید از کار باز بمانیم؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا