سلنا گومز درگیر یک بیماری جدی شده است

سلنا گومز افشا کرد که به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس تحت درمان شیمیدرمانی قرار گرفته است.
نخستین اخبار مربوط به بیماری این هنرمند در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. آن سال، او به دلایل نامشخصی تور برنامههای خود را در آسیا و استرالیا کنسل کرد.
بلافاصله بعد از آن، وی در یک مرکز بازپروری مشاهده شد که باعث شکلگیری شایعاتی درباره اعتیادش به مواد مخدر گردید، با این حال نمایندهاش به شدت این ادعاها را رد کرد. اما اکنون این خواننده بیان کرده که علت لغو کنسرتها، تشخیص لوپوس از سوی پزشکان بوده است.
در گفتگویی با مجله بیلبورد، او به شدت به نشریات زرد که در آن زمان به شایعات مربوط به اعتیادش دامن زده بودند، انتقاد کرد. او در این خصوص اظهار داشت: «همیشه دلم میخواست به آنها بگویم که شما از هیچ چیز خبر ندارید. من در حال شیمیدرمانی هستم.» او همچنین اضافه کرد: «برای مدت طولانی از حضور در مجامع عمومی خودداری میکردم تا اینکه توانستم دوباره به این فضا برگردم.»
او با ادامه انتقاداتش از نشریات زرد گفت: «من از هفت سالگی به دنیای سرگرمی ورود پیدا کردم و از ۱۷ سالگی سفیر یونیسف هستم. واقعاً ناامیدکننده است که موضوع داستانهای این نوع نشریات باشم.»
لوپوس یکی از انواع بیماریهای خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن به بافتها و ارگانهای خودی حمله کرده و آنها را آسیبپذیر میسازد.
منبع: هفت صبح



