فاجعه انفجار گاز در شیبان خوزستان / ۳ جانباخته شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: وقوع انفجار گاز در یکی از منازل سه طبقه در شهر شیبان، منجر به جان باختن سه نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.
مهران احمدی بلوطکی، پیش از ظهر امروز یکشنبه در یک گفتوگوی رسانهای در مورد این حادثه که در ساعت ۸:۲۶ صبح امروز رخ داد، گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر، چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: بر پایه ارزیابیهای اولیه گروههای امدادی، این انفجار منجر به مرگ سه نفر و مصدومیت دو نفر دیگر گردیده است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: به گفته مسئولین آتشنشانی، در دقایق ابتدایی پس از حادثه، دو مصدوم دیگر نیز با استفاده از وسیله نقلیه شخصی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی توضیح داد: بیماران پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی از سوی تکنسینهای اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شدند و تحقیقات برای شناسایی علت و ابعاد دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.



