شماره همراه را برای دریافت قبض تلفن ثابت تغییر دهید با کد

یکی از روشهای پرداخت قبض تلفن ثابت، مراجعه به وبسایت مخابرات است. در این شیوه، کاربر با وارد شدن به آدرس اینترنتی www.tci.ir و گزینه “تلفن ثابت” از منوی اصلی سایت، قادر خواهد بود به بخش پرداخت قبض دسترسی پیدا کند.
پس از ورود به صفحه مربوطه، گزینههای قبض پایان دوره و قبض به روز تلفن ثابت قابل مشاهده خواهند بود. با گزینه مناسب، کاربر باید شماره تلفن ثابت را وارد کند تا مبلغ مربوط به قبض نمایش داده شود. در این مرحله، کاربر میتواند با کلیک بر روی گزینه پرداخت، مراحل پرداخت را انجام دهد.
شیوه دیگری که برای مشترکین امکان تسویه قبض تلفن ثابت را فراهم میکند، شمارهگیری ۱۸۱۸ یا ۲۰۰۰ است. در این راستا، به تازگی امکان پرداخت فوری قبوض تلفن ثابت و وصل آنی فعالسازی شده است.
با این حال، برخی مشترکان ممکن است در دریافت پیامک قبوض دچار مشکلاتی شوند. به همین منظور، شرکت مخابرات ایران اخیراً نحوه تغییر شماره همراه برای دریافت پیامک قبض تلفن ثابت را بهروزرسانی کرده است.
برای این کار، مشترکان باید ابتدا شماره تلفن همراه قبلی خود را از سامانه حذف کرده و آنگاه شماره جدید را ثبت کنند.
به این منظور، مشترکان باید با گوشی خود کد دستوری #۲۰۲۰* را شمارهگیری کرده و گزینه ۵ (ثبت شماره همراه) را از آن کنند. سپس باید گزینه ۲ (حذف شماره همراه) را برگزینند و شماره تلفن قبلی را به همراه کد شهر وارد کنند تا پیامک قبض به آن شماره ارسال نشود.
پس از این مرحله، برای ثبت شماره جدید نیز باید مجدداً کد دستوری #۲۰۲۰* را شمارهگیری کرده و گزینه ۵ را کنند.
این روند به مشترکان این امکان را میدهد که با شماره همراه جدید، از آخرین صورتحسابهای تلفن ثابت خود مطلع شده و از خدمات پیامکی مخابرات بهرهمند گردند.