چرا باید از نرم افزار فروشگاهی، تولیدی و شرکتی پارمیس استفاده کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا باید از نرم افزار فروشگاهی، تولیدی و شرکتی پارمیس استفاده کنیم؟

بالاخره، تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت مجموعه پارمیس برای تأسیس این مجموعه در سال 1383 شمسی نتیجه داد و این سازمان نیز در ردیف مراکز ارائه دهنده خدمات نرم‌افزاری حسابداری و مالی قرار گرفت. امروزه، شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، جزء نام آشناترین مراکز تولید و عرضه انواع نرم‌افزارهای حسابداری قرار دارد. همچنین باید اظهار کنیم که، استخدام و بکارگیری تیمی کاربلد و با انگیزه نیز در این موفقیت اثری اساسی داشته است.

بعد از گذشت مدتی از تأسیس این مجموعه اقتصادی، نام پارمیس زبانزد مردم شد. دلیل این موضوع، کیفیت عالی محصولات تولیدی در این سازمان و ویژگی‌های خاص آن‌هاست. از بین برنامه‌های عرضه شده در شرکت پارمیس، می‌توان از نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حسابداری فروشگاهی نام برد که، از کاربردی‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شوند. نرم‌افزارهایی که، کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند با استفاده از آن‌ها پیشرفت و توسعه را تا حد اعلایی تجربه کنند.

معرفی نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی پارمیس

استفاده از نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی پارمیس، امکان ردیابی پرداختی‌ها و دریافتی‌های مالی مجموعه را به شما می­‌دهد. مدیریت با تدبیر و قوی را می‌توان از جمله مزیت­‌های قابل­‌توجه بکارگیری نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی به شمار آورد. از این رو، افزایش عملکردهای تجاری در کسب­‌وکار به کمک این برنامه کاربردی امکان­‌پذیر است.

نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی، مختص مشاغل متوسط و کوچک بوده و قابلیت کار بر روی پلتفرم ویندوز را دارد. ارائه گزارشاتی در رابطه با خزانه­‌داری، حسابداری، خرید و فروش و کاربران از جمله اصلی‌ترین امکانات نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی به شمار می­‌آیند.

چرا باید از نرم افزار فروشگاهی، تولیدی و شرکتی پارمیس استفاده کنیم؟

ویژگی­‌های نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی پارمیس

با اطلاع از ویژگی­‌های تعریف شده برای نرم ­‌افزار حسابداری شرکتی، به مراتب تصمیم بهتری در زمان خرید و راه­‌اندازی آن می­‌گیرید. برای آشنایی با این خصوصیات مهم در ادامه با ما همراه باشید.

  • وجود رابط کاربری کاربر پسند و ساده
  • امکان چاپ کردن سندهای قانونی
  • امکان بررسی کردن اسناد و مدارک در سطوح متعدد
  • ارائه کردن انواع گزارش­‌های یکپارچه مدیریتی
  • تهیه کردن و ارائه پرونده­‌های مرتبط با حقوق و دستمزد، اموال، بانک و بیمه
  • امکان حساب کردن حقوق و دستمزد پرسنل مجموعه
  • ضمیمه فایل به اشخاص، کالاها و اسناد

مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

در اکثر قریب به اتفاق نرم‌افزارهای حسابداری، می‌توان اطلاعاتی را از طریق اکسل وارد کرده و از کلیه گزارش‌ها و فرم‌های این برنامه کاربردی، خروجی اکسل گرفت. به این ترتیب، امکان سازگاری نرم‌افزار شرکتی با فایل‌های اکسل فراهم می‌شود. وجود یکپارچگی در انواع نرم‌افزار مالی، موجبات بالا رفتن بهره‌برداری سازمان‌های مالی را فراهم می‌کند.

این امر، کمک بزرگی به برطرف کردن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مالی هر شرکتی می‌کند. از طرفی، اسناد انبار در دو صورت ریالی و تعدادی در سیستم مدیریت مجموعه دسته‌بندی می‌شوند. بر همین اساس، می‌توان برای تعیین سطح دسترسی کاربران مالی و انبار اقدامات لازم را انجام داد. از طرفی، در نرم افزار حسابداری شرکتی، می‌توانید فایل‌هایی را به اسناد پیوست کرده و به این وسیله، برای همگام‌سازی آرشیو سندهای به ثبت رسیده خود با اسناد صادر شده در سیستم اقدامات لازم را انجام دهید.

معرفی نرم ­‌افزار حسابداری تولیدی پارمیس

اگر به دنبال هوشمندسازی کسب­‌وکار خود به عنوان صاحب یک کارخانه و یا حتی کارگاهی کوچک هستید، نرم ­‌افزار حسابداری تولیدی پارمیس، بهترین گزینه ممکن پیش‌روی شماست. کلیه امور مجموعه، از جمله تعیین بهای تمام شده، محاسبه پرداختی ماهانه پرسنل سازمان اقتصادی، تأمین کردن مواد اولیه مورد­‌نیاز برای تولید محصولات و انبارداری به کمک نرم ­­‌افزار حسابداری تولیدی به آسانی و در زمان کم انجام می‌شود.

به این ترتیب، به کمک نرم ­‌افزار حسابداری تولیدی، می­‌توانید تا حد قابل ­‌ملاحظه‌ای از بروز هر گونه اشتباهی در زمان انجام محاسبات مالی و حسابداری در مجموعه اقتصادی خود خودداری بفرمایید. از طرفی، گزارش‌های قابل تحلیل و مدیریتی ارائه شده توسط این برنامه فوق­‌العاده، مسیری را به سمت گرفتن تصمیماتی منطقی و درست برای مدیران فراهم می‌کند.

چرا باید از نرم افزار فروشگاهی، تولیدی و شرکتی پارمیس استفاده کنیم؟

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

مجموعه‌های اقتصادی زیادی، مایل به استفاده از نرم‌افزار کاربردی تولیدی، به دلیل ویژگی‌هایی خاص و کاربردی آن هستند. شماری از این خصوصیات شامل موارد مذکور در زیر می‌شوند:   

  • طراحی کردن نرم‌افزار دقیقاٌ متناسب با نیاز هر یک از کسب‌وکارها
  • سازگاری برنامه با قوانین مالی و مالیاتی ایران
  • قابلیت ادغام و یکپارچگی نرم‌افزار با انواع افزونه‌ها
  • ارائه کردن انواع گزارشات کاربردی و تحلیلی
  • ارائه خدمات پس از فروش در نرم‌افزار
  • قابلیت پیشرفت و توسعه برنامه حسابداری تولیدی
  • به‌روزرسانی همیشگی و مداوم
  • قیمت عالی و منصفانه
  • کاربرپسند بودن و سادگی
  • پشتیبانی حرفه‌ای نرم‌افزار تولیدی
  • امنیت بالای برنامه حسابداری

امکانات نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

نرم‌افزار تولیدی پارمیس، از جمله بهترین‌ها بوده که با داشتن قابلیت‌هایی پیشرفته و قابل‌توجه بعد از مدت کوتاهی اعتماد شمار زیادی از کسب‌وکارها را به خود جلب کرد. تولید این برنامه، با توجه به نیاز انواع کارگاه‌های تولیدی و واحدهای مختلف انجام شده و از این جهت امکانات ویژه و اختصاصی را در خود جای داده است. از بین اصلی‌ترین امکانات این سیستم حسابداری پارمیس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف کردن انواع طرح‌های تعریفی
  • صادر کردن و ثبت همزمان چندین فاکتور با یکدیگر
  • صدور و محاسبه فیش‌های حقوقی کارکنان
  • ثبت کردن پرونده کامل پرسنل مجموعه
  • مدیریت و تعریف کردن ویزیتورها
  • تعریف کردن انواع کدهای حسابداری
  • تولید و چاپ کردن بارکد
  • ثبت کردن گروهی انواع سندهای حسابداری
  • ارائه گزارش سود و زیان و ترازنامه
  • عملیات انبارگردانی و انبارداری
  • امکان انجام عملیات بازرگانی و تولیدی

معرفی نرم ­‌افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

از جمله دلایل مهم بروز مشکلات اقتصادی در شرکت­‌های مختلف، خطاهای محاسباتی مرتبط با پرداختی ماهیانه پرسنل شناخته شده است. در این اوضاع، نرم ­‌افزار حسابداری فروشگاهی، می­‌تواند به کمک شما عزیزان بیاید و از بروز هر گونه خطایی در محاسبات حقوق و دستمزد جلوگیری کند.

 اهمیت مدیریت انبار و موجودی کالاهای نگهداری شده در آن همواره در هر کسب­‌وکاری از اهمیتی اساسی برخوردار بوده و سختی­‌ها و چالش­‌های خاص خودش را دارد. اما، به‌وسیله نرم ­‌افزار حسابداری فروشگاهی، کنترلی دقیق­‌تر و اصولی­‌تر بر روی وضعیت انبار داشته و انجام این کار وقت زیادی از شما نمی­‌گیرد.

ویژگی­‌های نرم ­‌افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم ­‌افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، از ویژگی­‌های خاصی برخوردار بوده که، در ادامه تمامی آن­‌ها را برایتان ذکر می­‌کنیم:

صرفه­‌جویی در هزینه و زمان در مالیات سالانه و حسابداری

  • حفظ به­‌روز موجودی اجناس موجود در فروشگاه برای ثبت و مدیریت سفارشات جدید
  • ارائه کردن پیش­بینی در حوزه پول­های در جریان، سود و زیان سازمان اقتصادی و مالیات
  • اعمال مدیریتی قوی و سریع بر روی هزینه­‌های واریز شده از حساب­‌های بانکی به سازمان یا فروشگاه
  • افزایش قابل­‌توجه بهره‌وری و بهبودی عملکردی مدیران مغازه
  • تهیه و تدوین انواع گزارشات مالی در نرم افزار حسابداری فروشگاهی
  • نظام­‌مند بودن اوضاع مالی سازمان و پایش کردن مالیات
  • چاپ و صادر کردن فاکتورهای خرید و فروش
  • اعمال مدیریتی قوی بر روی موجودی کالاها و ثبت کردن سفارش اجناس جدید در صورت لزوم
  • پیکربندی کردن سیستم در مقیاس­‌ها، اقلیم­‌ها و محیط­‌های مختلف
  • امکان بازیابی اطلاعات از طریق پشتیبان‌گیری از آن­‌ها برای حفظ کلیه اطلاعات مغازه در زمان بروز خطا یا اختلال در سیستم
  • پوشش­‌دهی مدیریت مالی فروشگاه، همچون پرداخت به تأمین کنندگان و کارکنان و صادر کردن چک
  • ارائه کردن گزارشاتی خاص در حوزه مالی، موجودی و فروش
  • کارگذاری راحت و دقتی بالا در مدیریت مالیات و سایر دفاتر حسابداری مجموعه اقتصادی
  • امکان قبول پرداخت­‌های الکترونیکی و نقدی
  • دقت و سرعت بالا در زمان صدور فاکتور خرید برای مشتریان

امکانات ویژه نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

امکانات خاص گنجانده شده در نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • امکان وصل شدن نرم‌افزار به فروشگاه‌های اینترنتی
  • برخورداری از قابلیت انتقال مبالغ و اطلاعات از نرم‌افزار فروشگاهی به صندوق و ترازوهای دیجیتال و چاپ کردن سریع فاکتور
  • امکان طراحی کردن و چاپ انواع و اقسام اتیکت و لیبل مطابق نیازهای مشتریان
  • امکان وصل شدن انواع کیوسک‌های ثبت سفارش، ترازوهای دیجیتال، صندوق بارکدخوان و دستگاه‌های پز به نرم‌افزار فروشگاهی
  • امکان تسویه روزانه و مدیریت هر یک از صندوق‌داران
  • تسویه کردن قراردادهای غرفه‌دارها مطابق قراردادی از قبل تعریف شده در نرم‌افزار به شکل اتوماتیک
  • تعریف کردن چندین سطح اشانتیون بر روی هر یک از کالاها در انواع بازه‌های زمانی و به شکل پلکانی مطابق مبلغ و تعداد خرید
  • قیمت‌گذاری هر کدام از کالاها مطابق زمان، کالا و نوع مشتری
  • تعریف کردن انواع انبارها جهت شعبات مختلف
  • مدیریت و تعریف کردن انواع غرفه‌ها جهت هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تولید کردن انواع بارکد برای محصولات موجود در فروشگاه به شکل‌های رقمی و وزنی

جمع ­‌بندی

تمامی افراد حاضر در تیم خبره پارمیس، همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی با کیفیت به مشتریان کرده‌اند. یکی از خدمات ارزنده‌ای که، پرسنل این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهند، امکان استفاده از دموی رایگان قبل از خرید انواع نرم‌افزارهاست. بعلاوه، جلسات مشاوره و راهنمایی نیز برای آشنایی هر چه بیشتر مشتری با نحوه کار با برنامه‌های حسابداری و بخش‌های مختلف آن نیز ارائه می‌شود. در صورتی که، با جلسات آنلاین راحت‌تر هستید، شرکت ما، این امکان را برایتان فراهم کرده است. در این جلسه‌ها، تمام سؤالات خود را از کارکنان بخش فروش بپرسید.

حتی، اگر مایل به حضور در این جلسات همراه با دوستان و همکاران هستید، هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد. خبر خوش اینکه، هر یک از نرم‌افزارهای تولیدی پارمیس، پشتیبانی یکساله دارند و به‌روزرسانی آن مرتباٌ انجام می‌شود. دو راه ارتباطی برای شما در تیم پارمیس تعریف شده است:

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا