×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Friday, 22 September , 2023  .::.  اخبار منتشر شده : 101 خبر
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری

نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۷.۶ درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال ۱۴۰۱ به ۳.۹ درصد رسید که نشان دهنده کاهش ۳.۶ درصدی است.

به گزارش نبض بازار به نقل از کانون بانک‌ها موسسات اعتباری خصوصی، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات غیرجاری، بین بانک‌های خصوصی رتبه دوم بهبود (کاهش) را کسب کرد و در جمع سه بانک برتر بین بانک‌های عضو کانون به لحاظ کاهش نسبت مطالبات غیرجاری قرار گرفت.

یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد بانک‌ها، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی بانک است که از آن تحت عنوان شاخص NPL یاد می‌شود.

روند بانک گردشگری در زمینه مطالبات غیرجاری (NPL) نویدبخش روز‌های بهتر است.

این گزارش حاکیست: در نسبت مطالبات غیرجاری بین بانک‌های خصوصی، بانک سرمایه با ۵.۱ درصد کاهش رتبه اول، بانک گردشگری با ۳.۶ درصد رتبه دوم و بانک آینده با ۳.۵ درصد رتبه سوم را کسب کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.