رفع معضل تلویزیونهای «اسنوا» و «دوو» ظرف ۴۸ ساعت آتی

گروه با انتشار گزارشی اعلام کرد که در حال بررسی و حل مشکل اختلال در تلویزیونها است و خوشبختانه با صبر و همکاری مشتریان، این مشکل طی ۴۸ ساعت آینده بهبود خواهد یافت.
به نقل از خبرآنلاین، اختلال در تلویزیونهای اسنوا که از روز جمعه سوم مرداد برای برخی از کاربران این مدلها به وجود آمده، هنوز ادامه دارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از زومیت، گروه در بیانیهای که روز گذشته، سهشنبه ۷ مرداد ماه، ارائه کرده است، تأکید نموده که این مشکل در حال بررسی توسط تیم فنی است. در این اطلاعیه آمده است: «متاسفانه، همانطور که در برخی رسانهها به آن اشاره شده، در ساعات اخیر تعدادی از مشتریان گزارش دادهاند که تلویزیونهای تولیدی گروه با برندهای اسنوا و دوو دارای مشکلاتی در کاربری بوده و در برخی موارد، امکان استفاده از آنها وجود ندارد. گروه با کمال ادب از بروز این اختلال فنی، که ناشی از ناهماهنگی و مشکلات زیرساختهای ارتباطی است، عذرخواهی کرده و اعلام میدارد که این مشکل در حال بررسی و رفع توسط کارشناسان فنی میباشد و امیدوار است که با صبر و همکاری مشتریان، این نارسایی در عرض ۴۸ ساعت آینده بهبود یابد.»
گروه همچنین توصیه کرده به کاربران محترم که «به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر، تا اطلاع ثانوی از هر گونه اتصال به اینترنت و استفاده از ابزارهای هوشمند تلویزیون خود خودداری کنند.»
در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده: «گروه به مشتریان عزیز اطمینان میدهد که هیچ گونه مشکلی از نظر کیفی و سختافزاری متوجه تلویزیونهای اختلالدار نیست و بعد از برطرف کردن این اختلال و اطلاعرسانی این مجموعه، در صورت نیاز به پشتیبانی نرمافزاری و فنی، شماره پشتیبانی ۱۶۹۹ در اسرع وقت آماده خدمترسانی و بهروزرسانی نرمافزارهای سیستمعامل تلویزیونها خواهد بود که این خدمات بهصورت رایگان و طبق پروتکلهای شرکت سرویس ارائه میشود.
۵۸۵۸